2011. augusztus 1., hétfő

The Nine Lives of Chloe King

The Nine Lives of Chloe King ajánló


Nos, én is befutottam! Nem tagadom, nehéz ilyen remek kezdés után bármit is alkotni, de igyekszem a tőlem telhető legtöbbet kihozni ebből az ajánlóból! Szóval az én témám – az eddigiektől eltérően – egy sorozat lesz, amibe nem is olyan régen szerettem bele… Ahogy azt már megszokhattuk, az ABC Family is szeretné felvenni a versenyt a nagyokkal, így egy új sikersorozattal rukkolt elő az idei szünidőre, megpróbálva helyettesíteni a CW által nyáron felfüggesztett, nagy nézettségnek örvendő sorozatokat, mint például a Gossip Girl és a Vampire Diaries – csak hogy néhányat említsek. Biztos, ami biztos alapon természetesen a CW is megpróbálta meglovagolni a közel sem új tini hisztériát, így viszonylag legújabb sorozata a Teen Wolf versenyre kelt a The Nine Lives of Chloe King című sorozattal. S hogy ki nyert nálam? Az ajánlóm végére remélem, kiderül ;)


Alapadatok, amelyeket fontos tudnotok:

Várható évadok: 1 évad (9 rész)


Chloe King (Skyler Samuels)
Ha engem kérdeztek, az indítás lehetett volna eredetibb is; a kezdő képkockák mégis elérték, hogy a monitor elé szegezzenek. Hatásos, figyelemfelkeltő. Akárcsak egy jó cím, ahogy azt média órán is tanultuk! Na de ne siessünk ennyire előre; haladjunk szépen sorban! Adott tehát egy szőke, tizenhat éves, gimnazista lány, aki egyedül él az édesanyjával. Eddig ugyebár ismerős a történet? Mondhatni emberközeli… Csakhogy, ami ezután jön, az már cseppet sem mondható annak! Lássuk csak, tizenhat évesen mire is vágyhat egy tinédzser: harmonikus családi élet – majdnem pipa, hiszen apuci nyomtalanul eltűnt; igaz barátok – pipa, töménytelen mennyiségű buli – eddig valahogy kimaradt. A legfontosabb mégis egy leheletnyi vadság és egy szuperszexi hím! Határozottan zero mennyiség, mondhatni Chloe egészen a tizenhatodik születésnapjáig visszafogott életet élt, ám valamilyen indíttatásból ezen sürgősen változtatni akar, és pont ez lesz a végzete…

Brian, Chloe, Alek (balról jobbra)
Az esélyes hímek száma gyakorlatilag két nap alatt nulláról háromra növekszik, ezzel biztosítva az állandó izgalmat. Persze a bonyodalmak sem hiányozhatnak, hiszen miért is lenne minden pofonegyszerű? Először is ott van őkirályi dögössége, Alek, a suli szívtiprója – aki megjegyzem személyes kedvencem :$ –, az újonnan a városba érkezett Brian, valamint a buliban megismert Xavier, aki az előző éjszaka „zsákmánya”. Csak egy bibi van: Egyetlen, csókkal megpecsételt éjszakájuk után kiesett a játékból. Ja, hogy nem említettem még? Chloe változást akart, és meg is kapta, bár kétlem, hogy ilyen formában vágyott volna rá… Ettől kezdve viszont garantált, hogy semmi sem lesz olyan, mint azelőtt volt. A semmiből bukkannak fel a Rend tagjai, akik vadásznak a lányra, és számára eddig ismeretlen képességek mutatkoznak meg benne: ha veszélyt érez, éles körmeit pillanatok alatt fegyverként használja, talpra esik, akár egy macska, és még átérző is, s ami talán a legfontosabb, „mindössze” kilenc élete van.

S hogy mi sül ki abból, ha valaki egyszer csak eléd áll azzal, hogy te vagy a Mai faj Egyesítője, és ettől a naptól kezdve mindenki vadászni fog Rád? Ha egyszer már megöltek, és mindössze nyolc életed marad? Ha megöltek, de már általad is meghalt valaki? Ha tilos a csók, pedig semmi másra nem vágysz annyira? Ha belekezdesz a sorozatba, megtudhatod!

Pontozás: 5/5

1 megjegyzés:

  1. Nos,... megjöttem. (:

    Sziasztok! ^^

    Kb, zombi kinézetem van, de jelentem, amiket postáztál (még mindig nagyon szépen köszönöm) részeket, megkaptam, megnéztem. És hát valóban, én is ajánlani tudom csak mindenkinek. Voltak részek, amikor már kínomban, majdnem a falat kapartam, főleg mikor Alek meg Chloe... Na gondolom tudod miről beszélek. És Brian... szegény. Egyem meg, kíváncsi vagyok, hogy vele mi lesz ebből az egészből... De ha jól vettem ki, még van vissza minimum két rész. Hát állok elébe. :D Már kíváncsi vagyok.. Remélem nem húzzák halasztják sokáig. :D Szuper volt ez az ajánló. Csak így tovább! ^^ I'm loven'it.
    Puszi, Baree

    VálaszTörlés